Postup při reklamaci zboží

Podle tohoto návodu postupujte v případě reklamace zakoupeného zboží na internetovém obchodě mimi-planet.cz umístěném na webových stránkách www.mimi-planet.cz

Do emailu info@mimi-planet.cz uveďte :

  • číslo faktury zaslané při objednávce
  • reklamované zboží
  • důvod reklamace
  • Vaše telefonní číslo pro případ kontaktování a rychlejšího vyřízení reklamace

O dalším postupu Vás budu informovat v co nejkratším termínu nejdéle však do 24 hodin.

Ve všech případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u našeho dodavatele. Budete individuálně instruováni na jakou adresu zboží zašlete. Pokud výměna ani oprava není možná, zašlete zboží na adresu našeho centrálního skladu, následně vám jsou vráceny peníze na bankovní účet.